Vid stupet du fann mig

Här kommer testen! Tänk inte på röst och så utan det är texten jag vill få fram!
-
Vid stupet du fann mig, enbart för dig.
Vid stupet du fann mitt leende,
så medvetet stort emot dig.
Dina ögon så enormt vackra,
en nyfikenhet inom mig frågar,
du fina ängel, vem är du?
Med en lugn attityd och ett leende
som den skimrande solen,
du fick mig på fall.
Jag är med en stolthet glad över att få vara din, att få dela mitt liv med dig.
Vad du än bestämmer dig för att göra
Vad du än tar dig an
Har du all kraft för att genomföra
Med bara tron på att du kan
Men om ditt hopp skulle svika
Och hjärtat sjunker i ditt bröst
Du vill inget annat än att bara skrika
Försök då att höra min röst
Ord som kommer från din tjej
Jag kommer alltid att finnas här för dig!
Du är den jag lyssnar på, då ditt hjärta är som störst. Som kvinna till dig är jag stolt över denna plats i ditt hjärta. Jag lovar dig all kärlek och respekt genom livets gång.
För mig är du mer än ord, för mig är du kärlek!
Vid denna stund i livet vill jag tacka Gud för vår lycka, lyckan som vi fått, lyckan att vi hittat varandras hjärta.
-

Vid stupet du fann mig, enbart för dig.
Vid stupet du fann mitt leende,
så medvetet stort emot dig.
Dina ögon så enormt vackra,
en nyfikenhet inom mig frågar,
du fina ängel, vem är du?
Med en lugn attityd och ett leende
som den skimrande solen,
du fick mig på fall.
Jag är med en stolthet glad över att få vara din,
att få dela mitt liv med dig.
Vad du än bestämmer dig för att göra
Vad du än tar dig an
Har du all kraft för att genomföra
Med bara tron på att du kan
Men om ditt hopp skulle svika
Och hjärtat sjunker i ditt bröst
Du vill inget annat än att bara skrika
Försök då att höra min röst
Ord som kommer från din tjej
Jag kommer alltid att finnas här för dig!
Du är den jag lyssnar på, då ditt hjärta är som störst.
Som kvinna till dig är jag stolt över denna plats i ditt hjärta.
Jag lovar dig all kärlek och respekt genom livets gång.
För mig är du mer än ord, för mig är du kärlek!
Vid denna stund i livet vill jag tacka Gud för vår lycka,
lyckan som vi fått, lyckan att vi hittat varandras hjärta.

Kommentarer
Postat av: juliaericson

ÄR NI TILLSAMMANS NU DÅ?

2011-01-17 @ 15:45:21
Länk: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0