Här kommer testen!

Strunta i bögrösten och så det är texten jag vill få fram!


mkr - test

Vår kärlek var som vinden
som stormade sig fram
den väckte liv i glöden
som tändes och som brann
men vinden avtog sakta
och elden den brann ut
och kvar fanns bara askan
av det som fanns förut
men kanske under askan
en liten glöd finns kvar
och vinden kanske åter blåser
liv i det som var.'
Jag viskar ömt de orden
det vackraste jag vet
Jag önskar inga stora ting.
Men bättre än så här.
Han var så nära.
Jag var i hans famn
han sa: Det är över.
Döden var hans namn
Jag vill hålla dig hårt i min famn
smeka dig ömt och viska ditt namn
Dagarna kommer… dagarna går
Det enda vi vet är att tiden består
Men det ska du veta att tid är som sand
den rinner så lätt ur din hand
Du var så snäll, du var så rar.
Du hade något ingen annan har.
Ett liv man inte lever
Ett steg man inte tar
En fråga utan svar.
Glöm att han kom
Glöm att han fanns
Glöm att du vet
att du en gång var hans
Klockorna tickar
Och tiden den går
Förloraden av dej
Kan jag ej förstå.
Leende ögon, gråtande själ.
Du bar en mask, vad hade du för skäl?
Du och jag när mörkret faller på,
Om du bara visste vad jag kände då.
Snälla , Gud skicka mig ett bud .
Budet kom med denna sång .

Vår kärlek var som vinden
som stormade sig fram
den väckte liv i glöden
som tändes och som brann
men vinden avtog sakta
och elden den brann ut
och kvar fanns bara askan
av det som fanns förut
men kanske under askan
en liten glöd finns kvar
och vinden kanske åter blåser
liv i det som var.'
Jag viskar ömt de orden
det vackraste jag vet
Jag önskar inga stora ting.
Men bättre än så här.
Han var så nära.
Jag var i hans famn
han sa: Det är över.
Döden var hans namn
Jag vill hålla dig hårt i min famn
smeka dig ömt och viska ditt namn

Dagarna kommer… dagarna går
Det enda vi vet är att tiden består
Men det ska du veta att tid är som sand
den rinner så lätt ur din hand
Du var så snäll, du var så rar.
Du hade något ingen annan har.

Ett liv man inte lever
Ett steg man inte tar
En fråga utan svar.
Glöm att han kom
Glöm att han fanns
Glöm att du vet
att du en gång var hans
Klockorna tickar
Och tiden den går
Förloraden av dig
Kan jag ej förstå.
Leende ögon, gråtande själ.
Du bar en mask, vad hade du för skäl?
Du och jag när mörkret faller på,
Om du bara visste vad jag kände då.
Snälla , Gud skicka mig ett bud .
Budet kom med denna sång .

Kommentarer
Postat av: pauli♥

vackra ord<3

2011-01-16 @ 22:42:05
Länk: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: juliaericson

hahahaha, hur söt är du egentligen? <3



men jo, tisdag!!!!!!!

2011-01-16 @ 22:50:04
Länk: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0