Älskade syster!

Jag ska dra till Kajsa när som helst, vi ska fira henne eftersom hon fyller år imorgon!
Stort grattis i förskott gumman!
Jag skriver hemma hos henne. PUSSS!




Den första gången jag träffade dig va du hur gullig och snäll som helst, det var med Emma om jag inte minns fel. Vi snackade inte så mycket men av det vi snackade så va du hur snäll som helst.  Vi började umgås mer och mer. Och nu har vi känt varandra i nästan ett år. Det känns som fem eller kanske sju år. Jag känner nästan dig in och utan på nu. Det är hur glad som helst för, för du är den bästa vännen jag har haft i hela mitt liv och jag skulle inte ens ha en tanke på att byta ut dig eler ta upp kontakten  med mdig. Vad som än händer så kommer jag alltid finnas här, hur mycket vi än bräkar, hur mycket du än kanske kommer hata mig efter det så kommer jag fortfarande älska dig exakt lika mycket som jag gör idag. Dvs Hur mycket som helst!
Ja vill ha dig vid min sida till min grav, helt allvarligt jag vet inte vad jag skulle vara utan dig. En person utan en halv själ. Du har din plats i mig och den är grymt stor. Den kommer alltid finnas där! Du finns alltid där för mig, du ställer alltid upp, alla våra minnen är helt oförglömliga. Du är verkligen som en syster för mig Kajsa! Med dig kan jag vaa glad, lycklig, och framför allt vara mig själv!
Här kommer fem sanna ord från mitt ord -
Du är världens bästa vän!
Den första gången jag träffade dig va du hur gullig och snäll som helst, det var med Emma om jag inte minns fel. Vi snackade inte så mycket men av det vi snackade så va du hur snäll som helst.  Vi började umgås mer och mer. Och nu har vi känt varandra i nästan ett år. Det känns som fem eller kanske sju år. Jag känner nästan dig in och utan på nu. Det är hur glad som helst för, för du är den bästa vännen jag har haft i hela mitt liv och jag skulle inte ens ha en tanke på att byta ut dig eler ta upp kontakten  med mdig. Vad som än händer så kommer jag alltid finnas här, hur mycket vi än bräkar, hur mycket du än kanske kommer hata mig efter det så kommer jag fortfarande älska dig exakt lika mycket som jag gör idag. Dvs Hur mycket som helst! Ja vill ha dig vid min sida till min grav, helt allvarligt jag vet inte vad jag skulle vara utan dig. En person utan en halv själ. Du har din plats i mig och den är grymt stor. Den kommer alltid finnas där! Du finns alltid där för mig, du ställer alltid upp, alla våra minnen är helt oförglömliga. Du är verkligen som en syster för mig Kajsa! Med dig kan jag vaa glad, lycklig, och framför allt vara mig själv!
Här kommer fem sanna ord från mitt ord - Du är världens bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0