In the school!



Sitter på svenska lektion just nu, håller på och skriver om min kock som jag valt.
Efter det här har vi engelska sen slutar vi. Skönt! Då ska jag hem och göra om lite i kartongerna.
Två kartonger ska hem till Pappa igen, eftersom vi är sams och ska försöka bli som en familj igen
så ska jag bo på båda ställerna men oftare hos pappa! Glad att allt är som vanligt, verkligen!!!  Juste förresten så har jag bloggat i ett års tid den här månaden, duktig cheyyyy! Nu ska jag fortsätta jobba och så saqtt vi hörs när jag kommer hem. Ha en bra förmiddag! PUSS


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tjena, hur är det? :) pusss

2011-04-13 @ 10:24:11
Länk: http://guevacci.se
Postat av: Efter Regn kommer solsken..........

2011-04-13 @ 10:31:26
Postat av: Anonym

du är så jävla bajsnödig

2011-04-13 @ 10:57:53
Postat av: z i r r e s ♥

Heej! Jo det är toppen, själv då? ;'D

2011-04-13 @ 12:27:23
Länk: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0