You got my heart beating

Du är kärleken som viftar i mitt öra.
Från andra sidan jorden hör jag dig viska,
jag kan höra!
Av din kärleksdoft luktar jag som solstek.
Här på taket lyser stjärnorna mot mig.
En tanke säger att du är min gud.
På sommaren, på hösten även framåt vintern
sitter jag här med tåren i mitt öga!
1987 då föddes hon,
den som fått mitt hjärta slå.
Jag letade, även fann jag henne inte.
Hon fanns bara att jag inte kunde se.
Värmen kom men återgick sedan till att bli kall.
Här på taket lyser stjärnorna mot mig.
En tanke säger att du är min gud.
På sommaren, på hösten även framåt vintern
sitter jag här med tåren i mitt öga!
Jag sitter här på mitt källartak.
Ett tomt hjärta är vad jag har.
Jag saknar dig i livet, men du valde himlen,
jag gjorde allt men du försvann.

Skriven av mig 2009!

Kommentarer
Postat av: juliaericson

Sjukt fin!

2010-09-27 @ 21:00:18
Länk: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0