Answer

Favoritväder: Sol, inte för varmt men varmt
Spelar du nåt instrument: Nejnej
Morgon- eller nattmänniska: Nättmänniska
Sparare eller slösare: Både och.
Bästa film: Yrrol & Dear john
Tror på liv på andra planeter: Ja men självklart
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gjorde jag
Älskar du henne/honom fortfarande: Som en av mina bästa polare ja.
Kramar eller kyssar? Både och.
Förhållande eller "one-night-stand"? Förhållande
Har du några homosexuella vänner: aa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Är du romantisk? Det kan jag vara.
Ser du på kärleken som ett misstag: Finns dom tiderna.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1
Bio eller promenad: Bio på vintern, promenad på sommaren
Snarkar du? Det kan hända.
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Det mest ja.
Äckligaste insekten: Getingar tror jag.
Största svaghet: Att bli sårad
Vad vill du jobba som? Servitris eller modell
Chips, morötter eller godis? Hm, godis
Favoritsport: Bowling.
Skriver du dagbok? Jag bloggar ju?
Skulle du vilja tatuera/pierca dig? Det skulle jag vilja.

Kommentarer
Postat av: juliaericson

<3

2010-09-29 @ 16:15:46
Länk: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0