I MISS YOU

Tjenare alla glada!
Jag fyller 17 imorgon, det känns verkligen inte som det.
Jag har haft ett jobbigt år som 16 åring, jag har för den mesta tider mått väldigt dåligt. Men ibland har jag mått väldigt bra också. Det börja med att jag hoppaade av skolan och det va ju en stor sak som gjorde att jag blev våligt deprimerad, blev av med min bästavän. Hon förendrades och skett i mig. Sen började jag umgås med Evelina och dom väldigt mycket och det gjorde mig glad. Sen kom Wille, och det vill jag inte ens prata om för jag vill bara glömma den människan! Jag tog en paus från hela gänget, vet inte varför. Men saknar att umgås med dom! Kajsa, min ängel just nu. Hon är nog en av dom bästa människorna jag träffat i hela mitt liv. Hon är full av spännande och roliga saker, hon gör en grymt glad. Sen för bara ungefär två veckor sedan blev jag och Pontus tillsammans. Det kommer jag aldrig i mitt liv ångra, för honom känner jag rakt igenom och jag älskar honom förj*vligt mycket. Jag, Pontus och Kajsa, vi är en trio som är helt oslagbar. Vi har jämt kul! Nu på sistonde har
jag mått väldigt bra. Fast det finns saker som trycker ner mig också. Mne jag försöker att inte tänka på det!




Jag saknar dig min ängel!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: den tjocka tröjan?? ingen aningmen skulle gissa runt 50 kr för frakten:)

2010-07-16 @ 10:55:07
Länk: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0