SEXY MAMA

Hem ljuva hem! Skoldagen är slut, jag ligger just nu död i min säng. Jag är trött, seg, arg, ledsen, glad. Jag vet ärligt inte hur jag mår. Började med att jag och Julia gick upp vid sex imorse, käkade frulle sen drog mot bussen till Östertälje för att möta Therese. Idag fick vi ha våra snygga kläder på oss i köket, snygg man va alltså! Lägger nog in bilder sen om Julia eller Therese lägger ut dom så jag kan ta dom.



Outfiten idag blev så här!
Leggings, Oskar flees tröja och utsläppt hår.

Kommentarer
Postat av: juliaericson

du vet vart jag finns älskling! Snacka imorgon? Puss på dig! <3

2010-08-30 @ 17:09:37
Länk: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0