Hej alla snygga människor, nu kommer det ett rätt bögigt med ändå normalt inlägg här!



Idag har jag på mig det här!


Tjenare alla kungar & drottningar!
Jag sitter och bögar framför datan i skolan, det suger rätt så hårt. Jag orkar inte hålla på och skriva om julbord, vi ska skriva massa saker som finns på ett julbord och vad det innehåller och sånt. Det är verkligen jätte tråkigt! I alla fall, vi har lunch snart. Gott som fan! Efter pliugget ska jag och min jullebulle gå runt i tumba centrum ett tag och kolla lite medan vi har visning hemma. Sen ska jag träffa Anielica en sväng och sedan hem ikväll.
Vi hörs senare snyggisar. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

sv: hehe :) aw okej varför gav ni bort han då?:(

fin outfit:)

kram

2011-01-31 @ 21:24:46
Länk: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0