Här kommer testen på ännu en ny låt. Den blev sämst inspelad men det är texten jag vill få fram!

mkr - dagarna kommer, dagarna går


Jag känner en flicka, hon mår inte så bra.
Hon vill vara lycklig, hon villl vara glad.
Orden som ekade i mitt hjärta.
Orden som fick mig att känna smärta.
Livet måste ge svar på alla frågor.
Det är inte bara ett svep med vågor.
Det är ett liv som ger ut vad det kan.
Bara alla vet att kärleken är sann.
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levande dagar.
Efter all denna tid som gått
Du vet att du mitt hjärta fått
Snälla ge mig ett ärligt svar!
Min kärlek till dig, är det enda jag har kvar!
När jag känner mig ensam och ingenting värt
Finns du hos mig och håller mig kär.
Vart enda andetag de tar jag för dig
Ville bara säga hur mycket du är för mig
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levande dagar.
Jag känner en flicka, hon mår inte så bra.
Hon vill vara lycklig, hon villl vara glad.
Orden som ekade i mitt hjärta.
Orden som fick mig att känna smärta.
Livet måste ge svar på alla frågor.
Det är inte bara ett svep med vågor.
Det är ett liv som ger ut vad det kan.
Bara alla vet att kärleken är sann.
-
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levande dagar.
Efter all denna tid som gått
Du vet att du mitt hjärta fått
Snälla ge mig ett ärligt svar!
Min kärlek till dig, är det enda jag har kvar!
När jag känner mig ensam och ingenting värt
Finns du hos mig och håller mig kär.
Vart enda andetag de tar jag för dig
Ville bara säga hur mycket du är för mig
-
Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levande dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0