My day today

Hej snyggingar!
Jag och Julia drog till buttricks efter skolan direkt, vi hittade det mesta av det vi skulle ha.
Efter drog vi till Södertälje och mötte Daffy Anka & Sammie sötis, vi satt vid donken ett tag, pratade ett tag sen drog dom och vi skulle kolla runt lite i centrum så vi drog dit, men jag hittade ingenting! Jag får leta vidare. Kom hem runt halv sju, då va min kära Farmor här. Fick pengar som hon växlat åt mig till resan. Mihihi! Man tackar, man tackar. Det var min dag, ikväll blir det nog rätt mycket bloggning hoppas jag. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Williammarklund

nee de gör jag inte :D är ärlig :O :D

2010-10-27 @ 20:02:59
Länk: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

haha nee de har jag inte dom är långa vägar mycket fulare .) dina är fina :d

2010-10-27 @ 20:07:27
Länk: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0