I EMPTY BODY



Jag vet inte vad jag ska säga, eller kalla saker och ting. Mycket saker gör att jag blir väldigt nere just nu! Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad det är. Jag är trött på mycket, behöver komma bort från allting ett tag. Göra något så jag glömmer allt här hemma som gör mig otroligt trött. Jag har fått så mycket skit från allt och alla. Jag bara tar imot och skiter i att ge tillbaka. Jag är den som allting tar alla andra i första hand och mig själv i andra hand. Det märks nu för tiden, så som jag varit hela tiden så är inte alla mot mig nu. Har behandlat många så bra som möljligt men får ingenting tillbaka av det.. Jag saknar så himla mycket i mitt liv känns det som. Känner mig helt tom..


Kommentarer
Postat av: n

tack, du också sötaste! :D

2010-06-01 @ 19:40:37
Länk: http://nrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0