YOU WHERE MY IMMEDIATE

Bambam!
Du va bara en hund, men så mycket mer än det för mig.
Finns ingenting jag saknar så mycket som dig. Du tog en halva från mig och drog. Du fick mig att skratta, även att gråta. Jag har aldrig varit så ledsen som när jag gav bort dig. Vill ha dig tillbaka, jag tänker bara på dig, dag in och dag ut. Jag ångrar ofta att jag köpte dig, du tog över mitt liv och när du drog va det som om mitt liv försvann med dig. Jag har en stor klump i mig som aldrig kommer försvinna, jag kommer leva med den hela mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin glömma världens bästa hund. Du va verkligen det! Vi hade bra och dåliga stunder, men dom bra överväger dom dåliga så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: M

Känner du nån som heter markus palmberg ? Hur känner du honom isf ?

2010-06-04 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:



Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:


Trackback
RSS 2.0